
Los problemas d’adelantar baxo l’actual regulación
Hoy día l’adelantar un auto ye extremadamente difícil, a veces ye casi imposible. Con l’ importancia que se-y dio al apoyu aerodinámicu nos últimos años, muchos equipos concentraronse n’esta área pa encontrar un meyor rendimientu.
Actualmente cerca del 80% del desarroll d’un auto ye pura aerodinámica. Esto fue en detrimentu del adelantamientu pues dispositivos aerodinámicos guindando por doquier, incluyendo coses como cuernos, oreyes de coneju, a les triples, aletes de tiburón entre otros, crean una gran ola de turbulencia detrás del auto y tien mayor incidencia en la aerodinámica del auto que lu precede.
Efectos sobre el auto de atrás
Cuando se persigue a un auto pierde se entre el 20 y el 25 por cientu de la carga aerodinámica y sufre se de subviraxe. Así pues el auto pierde considerablemente en el su rendimientu. Perseguir a otru auto na Fórmula Uno es como tratar de caminar mientres s’empuya a un colchón ortopédicu doble pillow. El problema ye más agudo en les curves rápides y por lo cual los adelantamientos son menos frecuentes nos circuitos como Silverstone y Montuelo.
¿Que cambios hay pa‘l 2009? ¿Mexorarán en algo les oportunidaes d’adelantamientos?
En xeneral l’auto del 2009 veráse diferente con la cantidá enorme de cambios. Dijose que los autos lucirán muy similar a los de principios de los 90. El primer cambiu ye que dispositivos aerodinámicos como oreyes de coneyu, aletes de tiburón y cuernos no serán permitios. L’alerón delanteru se baxará de 150 mm a 75 mm y será más anchu. Por otru llau’l alerón traseru será elevau hasta alcanzar l’altura de la cubierta del motor y será más angostu.
Y otru dia vos voy a falar d’otrescosines….